Jedno zanedbání znamená ztrátu zisku

Posted on Posted inNezařazené


Jako správný manažer vlastní firmy jistě chcete, aby se Vaše firma na trhu udržela. A nejen to. Chcete, aby se udržela na předních místech žebříčku firem, které spotřebitelé vyhledávají. Lépe řečeno, vyhledávají Vaše produkty, protože vědí, že jejich kvalita je vždy zaručena. Abyste se na takovou pozici dostali, vystupte z anonymity. Vážně si myslíte, že název firmy stačí k tomu, aby si Vás spotřebitelé zapamatovali a Vaše produkty vyhledávali? Tak to opravdu nestačí. Víte, že můžete snadno přijít o dobré jméno firmy, ale také o zisky? Je snad Vaše obchodní jméno zaneseno v registru ochranných známek? Že není? No tak to se asi těžko dostanete na vysněné přední místo v žebříčku vyhledávaných firem.

Napravte své zanedbání

Vysvětlení je prosté. Identické produkty, které nabízí Vaše firma, nebo jim podobné, mohou být lehce zaměněny s produkty jiných firem. A dokonce mohou nést stejný název, jako mají ty Vaše. A věřte, že práva se nedovoláte, pokud Vaše značka není zapsána. Proto by bylo dost dobré, kdybyste své produkty utřídili a nechali je zapsat pod ochrannou známkou. Nebudete přicházet o zisk a získáte jistotu, že je nebude moci nabízet jiná firma, která by kvalitou identických produktů mohla poškodit ty Vaše.