Možná to vypadá jednoduše, ale nejde jen o výběr klíčových slov pro váš web. Kdysi podle nich vyhledávače indexovaly weby a umisťovaly je tak v pořadí vyhledávání. Jednoduše řečeno, čím lepší klíčová slova, tím lepší měly stránky rating pro umístění ve vyhledávačích. Ovšem teď už mají vyhledávače úplně jiný postup. Proto budete potřebovat služby specializované firmy, která se ve světě internetu orientuje.
Co vám může odborník nabídnout?
Každé webové stránky potřebují osobní přístup a také samozřejmě záleží na tom, co je důležité pro vaši firmu. Návrhy na zlepšení s vámi nejspíš budou chtít pracovníci firmy probrat na osobní schůzce. Pokud to chcete vzít opravdu od podlahy, nejlepší bude vytvořit SEO analýzu vašich webových stránek z hlediska optimalizace pro vyhledávače. Tato analýza vám ukáže, kde má váš web rezervy, na kterých se má zapracovat, a jak přesně vypadá jeho pozice na internetu.
Analýza může mimo jiné obsahovat tyto metody:
– On-page faktory
– obsahové faktory
– zpětné odkazy (off-page faktory)
– analýza klíčových slov
Na čem to všechno záleží?
Pozici stránek ve výsledcích vyhledávačů ovlivňují stovky faktorů. Mezi hlavní patří např. vzájemná provázanost webových stránek nebo unikátní, zajímavý a pravidelně aktualizovaný obsah. Všechny tyto činitele je nutné při optimalizaci zohlednit. Doporučuje se také zkontrolovat rychlost načítání stránek, která je pro zákazníky velmi důležitá. Zvážit se musí nastavení responsibility stránek pro mobilní telefony. Počet uživatelů, kteří se připojují na internet prostřednictvím svých mobilních telefonů nebo tabletů totiž neustále stoupá.
Nebude to hned
S těmito metodami je nutné pracovat v delším časovém horizontu, aby byly efektivní. Dobrých výsledků se nedá dosáhnout rychle, jde o dlouhodobý proces. Výsledky se budou dostavovat postupně a vaše stránky tak budou přitahovat více návštěvníků.